Monday, March 15, 2010

Shopping Shawl lagi!

I soping shawl lagi! Haritu beria ye janji kat diri sndr takmo beli shawl sampai kawen nnt. Konon²nye nak berjimat la. Boleh saving utk kawen. Tp hampeh. Bulan ni je dah beli 4 shawls -_-". Tapi x seteruk last time I soping shawls. 1 bulan berbelas² shawl I borong. Huhu.


Please take note that I'm NOT a shopaholic okay. I suka shawls je and I simply cannot avoid myself from usha² all the blogshop yg jual shawl yg cun², cantek² ni. Haih. Hari² pegi mengadap my fav blogshop yg jual shawls ok! I repeat, HARI². If I continue mcm ni boleh bankrup dibuatnye T_T. Huhu.


Below are all the shawls that I bought from Orked Ventures. The blog owner is actually my officemate, Kak Zarina. Hehe. I saje nak promote her blogshop je. She's very friendly and service die bagi mmg tiptop! Bole cube deal dgn die if tak percaya. Hehe. Korang boleh pi usha sendiri blogshop die and soping la sebanyak mungkin. Latest promotion, sape beli 5 helai shawls ke atas, dpt free beg yg sgt cantek! =))




Cantekkan? I dah beli! Sian Tim x dpt beli. Huhu


I LOVE this corak! Dak² opis ckp ceria gila bile I pakai. Kihkih. Shawl ni pon Tim nak tp I dah beli dulu.


Ni pon I suka! Tapi tak tau nak pakai dgn baju ape -_-"



Ni lg 1 design yg I belum sempat pakai. Huhu.


So for those yg nak shawl yg cantek² ni leh la pi tgk kat Orked Ventures okay? Terbaik!! RM10 je utk SEMUA jenis shawls!

Ape lagi, jom pi serbu!

Later I update pic I pakai shawl² ni ye. Hehe

Okay, dah abis promote. Sekian. Time kasih =))


WithLove
Amyrei

No comments:

Post a Comment

D i s c l a i m e r

Please take note that this is a personal blog. The views and opinions expressed here represent my own and not those of the people, organizations etc that I may or may not be related with unless stated explicitly.

All photos on this site are not to be used without my permission. The photos are mine unless stated so.

Feel free to drop me an email if you have any comments, queries or suggestions.

Please send it to miz[dot]amyrei[at]gmail[dot]com.

Thank you for dropping by =)